Dodano: 2018-07-13

Budowanie wizerunku firmy w internecie


| |



Od pewnego czasu Twoja firma nie funkcjonuje tak, jak kiedyś? Można rzec, że nie dzieje się w niej dobrze? Być może wpływ na taką, a nie inną sytuację, mogą mieć negatywne wpisy krążące po sieci. Możliwe, że ich autorami są niezadowoleni klienci, nieuczciwa konkurencja, a nawet sami pracownicy, którzy są zawiedzeni tym, co dzieje się w firmie.

Coraz więcej osób odchodzi z Twojego zakładu pracy? Masz problem z zatrudnieniem nowych pracowników (chętnych brak)? Możesz zgłosić się do Warsaw Media House. Oferuje ona budowanie wizerunku firmy w internecie. W tym celu korzysta m.in. z systemu automatycznych alertów PR, dzięki któremu bardzo szybko dowiaduje się o pojawieniu się w sieci negatywnej opinii. To pozwala jej na natychmiastowe podjęcie odpowiednich kroków mających na celu usunięcie niepochlebnego komentarza.


Dodaj Ocene(0 z 0 głosów)


Dodaj Opinie


Nie zamieszczono jeszcze komentarzy.

Firmy Z Branży